Namn

5kommentarer

Det var ju det här med namn också... Det är inte det lättaste ska ni veta! Oj vad vi velar fram och tillbaka för det finns väldigt många fina flicknamn. Vi kallar ju henne för Alice och har gjort det väldigt länge, men vill inte att hon ska heta det eftersom det är så vanligt.
Något jag tror vi är helt säkra på är att hon ska få heta Matilda i andranamn efter mig och Frisk i efternamn. Sedan har vi en massa förslag men här är favoriterna:

Siffran står för hur många det är som heter det i Sverige.

Ebba 23559
Tyra 6744
Tova 2877
Nora 6231

Vi kommer självklart ha alla förslagen med oss till BB, och ser vi att det verkligen är en liten Alice som kommer ut, ja få får hon heta det!

Skriv gärna vad ni tycker om namnen eller om ni har några andra förslag.

5 kommentarer

Simone

21 Sep 2012 12:50

Jag tycker Tyra är ett sånt fint namn. Jag skulle vilja att mitt barn hette det. Men jag ser en brunhårig unge med det namnet. Och om jag och Fredrik får barn ihop så kommer dom nog vara vit håriga ;)

Johanna

21 Sep 2012 16:09

Ja jag gillar det väldigt mycket! Hihi, ja det lär säkert bli små bebisar med vitt fjun! :) men det passar en liten Tyra också tycker jag nog :)

Simone

21 Sep 2012 18:45

När bebisen kommer ut så ser man ju vad det är för någon säger dom. Vem vet, en blond Tyra kanske inte alls är fel! :)

Emma

21 Sep 2012 20:57

Åh ta inte Alice 3 st som hag vet har fått barn nu de heter Alice och alicia så vanligt jag tycker Nora!:)

Agnes

22 Sep 2012 00:04

Alla namnen är ju så fina! :D Svårt att välja, jag tror ni gör rätt i att ta med er förslagen tills ni sre vem som är där inne :D

Kommentera

Publiceras ej