God morgon

0kommentarer

Jag och Vilja ligger i sängen efter en härlig sovmorgon. Inatt skickade jag ner Jocke till soffan eftersom han snarkade så himla mycket att jag inte kunde sova.

Igår natt sov Vilja hela natten utan att vakna en enda gång, medan jag vaknade kanske fyra gånger för att springa fram och tillbaka för att se så hon andades. Så jag själv fick dock inte så mycket sömn.

Igår kväll var Frida, Tobbe och Alwin över och vi bjöd på hemmagjorda hamburgare, egenfriterade pommes och lökringar och så coleslaw till det. Väldigt gott! Jag fick mysa med söta Alwin, har så svårt att komma ihåg när Vilja var så liten även fast det inte var så längesen.

Idag ska vi ut till Toltorp och få lunch, ska ner och duscha och se om Vilja vill sova vidare här eller gå upp.

Kommentera

Publiceras ej