Två tandad tös

0kommentarer

Det här försökte jag lägga upp igår:

Vilken tuff dag vi har haft! Har haft en tjej som har varit ledsen över det mesta och som nu sover sött i våran stora (läs lilla) säng. Hon vägrade sova i sin egna och vart hysterisk, har sett en till tand som inte riktigt har gått igenom än så det ömmar säkert en himla massa. Hoppas den bryter sig igenom under natten.

Vi började dagen med en promenad med Frida sen blev vi bjudna på lunch hos Linda i stan. Hon har precis flyttat till en super mysig liten etta och den passar henne perfekt! Vi tog en promenad upp till lövåsen för att kolla lite på rusta, möbelhuset, jysk och så. Jag hittade lamellgardiner att ha på altanen som vi ska åka och köpa på lördag.

I måndags och tisdags var Tilda här för att passa Vilja medan jag slet så med en sak som blev klar ikväll. Är så otroligt nöjd!! Det är en hemlighet för Jocke och jag har ingen aning om han läser bloggen nu så håller det hemligt tills på fredag.

Imorgon är det babysång kl 9... Alldeles för tidigt för min smak, men det är kul så.

Så nu är det sova som gäller, god natt!

Kommentera

Publiceras ej