Ett år sedan

2kommentarer

Idag är en lite speciell dag. För exakt ett år sedan så kissade jag på en sticka och upptäckte då att jag hade ett litet frö i min mage som skulle växa sig stark och bli mitt barn. Var då i vecka fem och blev så otroligt glad och överraskad.


Idag har vi varit inne i stan och fikat med en släkting som heter Solveig. Vilja fick en massa kläder och jag köpte en liten välkommen till världen present till lille Carl som är Lina och Isaks son. Han kom på beräknat datum och imorgon ska jag och Vilja få träffa honom, endast sju dagar gammal, ska bli mysigt. Nu håller jag på att lägga Vilja och hon är väldigt ledsen, så jobbigt för hjärtat.
När hon somnat ska jag gå ner och lägga mig på soffan och bara vara, Jocke åkte precis iväg till Nässjö på kurs och kommer hem imorgon kväll.

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer

Jill

07 Feb 2013 08:21

Åh vad passande att det var "På Smällen" på 6:an ikväll då. Haha! :) Ni är så mysiga, älskar din mammablogg just nu och saknar er!

Svar: Haha, ja! Vad gullig du är Jill, tack snälla :) ja vi får se till så att vi ses snart!!
Johanna Frisk

Hanna Runesdotter

19 Feb 2013 15:19

Söt golvmopp. ;p

Svar: Haha, ja hon är riktigt gullig!
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej