Härliga fredag!

0kommentarer

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera just nu. Vi har farit lugnt några dagar nu så igår blev det ingen babysång eller massage för oss. Vilja är väldigt snorig också, så en hemmadag med en lugn promenad och besök av några av mina tjejer var precis vad vi behövde.

I onsdags var jag och Vilja med Frida i Marieberg och handlade lite. Blev lite smått och gott, bland annat en tavla, lampa till Viljas rum, vårjacka till mig och tabletter till matbordet. Väldigt lyckat!

Vi kickade igång denna fredag med mat på sköna Gertruds, åt deras surdegstoast och jisses vad god den var!! Det blev även inhandling av mat och ett besök på kyrkogården.

Jag håller på att natta Vilja nu för hon är övertrött och Jocke, Charlie och Maria bakar pizza där nere.




Kommentera

Publiceras ej