Hej hej

0kommentarer

Riktigt dåligt med uppdateringar var det här. Sorry.
Allt är bra med oss!

I lördags var jag och Vilja inne i stan och jag blev bjuden på fika av mamma, Svenne och Albin. Vilja fick fina kläder och jag fick två tröjor av mamma. Tycker det är så svårt att köpa kläder till sig själv efter graviditeten. Att hitta fina kläder är inte så svårt men att hitta något fint som är smidigt att amma i är lite utav en utmaning tycker jag nog. Känns som att jag måste ha amningslinnen under allt.
På kvällen var vi på Charlie och Marias bröllopsfest, super kul även fast Vilja var trött och lite ledsen.

I söndags hade vi födelsedagsfika här och fick bland annat presentkort på Åhléns, så igår köpte jag helt nytt porslin. Det gammal hade några år på nacken och jag tror inte att det fanns en enda tallrik som var hel.
Vita och fräscha blev det i alla fall.

Igår träffades mammagruppen på fika hos Melinda och på kvällen åt vi mat här med Frida och Tobbe.

Idag var det babysim, vi var så trötta när vi kom hem att alla tre somnade på soffan och sov i tre timmar. Det behövdes nog.

Jocke åkte iväg till jobbet kl 22
för att jobba natt, Vilja somnade vid 21 tiden så jag passade på att måla en vägg nere i källaren.
Men nu är jag riktigt trött och ska sova.

Kommentera

Publiceras ej