Hej och hå!

0kommentarer

Imorse var vi på babysång sen var vi på stan en sväng med Emma och Viktor och sen åkte jag och Vilja hem till Lina och Isak för att hälsa på deras lille älskling, Carl.
Han var riktigt söt och otroligt liten! Har så svårt att förstå att min lilla bebis har varit så liten, ännu mindre till och med för Carl vägde mer än vad Vilja gjorde. Det kändes så himla konstigt i alla fall. Fick fika och mat där sen fick jag med mig en trött tös hem som somnade så fort bilen började rulla.

Väl hemma fick jag ett trevligt besök av Viljas sysslingar med föräldrar, dem hade med sig gott fika också.

Senare kom Agnes och Emma över och tog en långpromenad med Vilja så jag fick ta hand om lite saker här hemma, så skönt och väldigt snällt av dem. Kändes helt underbart att få plocka utan att behöva hålla koll.


Vi lämnar en väldigt jobbig och känslomässig kväll bakom oss i alla fall och hoppas att helgen blir kul med bröllopsfest och födelsedgsfiranden.

Nu ska jag gå upp och sova, håller på att tuppa av här. God natt.

Kommentera

Publiceras ej