Jackor

1kommentarer

Jag har klagat en del på att Jocke har så många jackor som hänger i vägen och tar upp mycket plats. Han försökte förklara att det var MINA jackor som tog plats men jag trodde honom inte.

Så han gick ut och började räkna.

Han kom fram till att han har typ 4 jackor.

Och jag har... Eh.. 13.
13 JACKOR!

En skidjacka, fyra vinterjackor, en täckjacka, en regnjacka, två jeansjackor och fyra vår/höst jackor av olika slag.

Har jag ovanligt många? Det känns inte som det, varje år kommer det ju in någon fin vår/höst jacka som man vill ha.

Har du räknat någon gång? Hur många har ni där ute?


Jocke rensade och tog ner dem flesta av mina, så nu hänger "bara" 5 där. Ja det blev ju väldigt luftigt på krokarna!

1 kommentarer

Anonym

13 Feb 2013 20:45

Haha jag är likadan, har säkert 10-15 jackor. Men jag har lärt mig, har de jag använder under en säsong i hallen och resten har jag hängt undan tills det är dags att använda de ;) :D

Kommentera

Publiceras ej