Babysång och massage

0kommentarer

Dagen började med babysång och det var väldigt kul, vi dansade och sjöng. Hon som höll i det var min musiklärare som jag hade på Sandbäcken, Birgitta. Det var så kul att träffa henne och att hon kände igen mig. Sen var vi på babymassage och jag tror att Vilja tyckte det var skönt även fast hon blev ledsen och trött i slutet. Vi hade egentligen en tid på måndag för dem första sprutorna som Vilja ska ha i låren men vi tog det idag istället. Usch vad jobbigt det var, det högg ordentligt i hjärtat på mig att se henne så fruktansvärt ledsen. Än så länge har hon ingen feber i alla fall. Sen somnade hon tvärt och sov i två timmar. Då passade jag på att äta på Sultans med Tilda och Bea. Vi satt riktigt länge och pratade och jag åt även årets första semla som var så god!
Köpte lite nya kläder till Vilja också, ska visa er sen.

Nu är Jocke iväg på hockey och jag har satt mig i soffan för att slappna av lite.

Kommentera

Publiceras ej