Gäster för natten

2kommentarer

Vilja har precis fått mat och nu håller jag på att natta henne. Hon somnar när som helst låter det som. Ska strax gå ner där Jocke och hans syster Johanna och hennes Andreas är och ska även spendera natten här. Vi har ätit tvårätters och har det väldigt trevligt. Dagen har varit bra för övrigt, var på en promenad med Frida och så var mamma och Svenne ute med semlor. Imorgon ska vi till min farfar och äta mat, han har inte träffat Vilja ännu så det är väl på tiden!

Nu hör jag att hon har somnat här så jag ska smyga mig neråt.

Hoppas ni har haft/har en trevlig lördagskväll!

Puss!

2 kommentarer

Jessi

20 Jan 2013 06:18

Vad är det där för spännande på bilden? :o

Svar: Det är äggtoddy, kan lägga upp receptet sen! :)
Johanna Frisk

Jessi

20 Jan 2013 06:19

Och du, hälsa farfar.. Så kan du meddela hans reaktion sen :p

Svar: Det kan jag göra :)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej