Jag unnar mig

3kommentarer

Jag unnade min även för första gången riktigt bra schampo och balsam när jag var hos Sussie.
Nu ska jag bara hålla mig ifrån dem tills badrummet är klart. Blir lite roligare att använda dem då och så måste jag ju ta slut på det schampo och balsam jag har hemma. Hon hade i balsamet i mitt hår på salongen och det verkar lovande, luktar så underbart gott och lär ju hålla i ett år säkert.

Fick i alla fall order om att Inte ta mer än en femkrona i handen utan att ta mycket vatten istället. Då luddar schampot upp sig.

Någon där ute som haft detta tidigare eller använder frisörschampo istället för "vanligt"?

3 kommentarer

cecilia

13 Jan 2013 09:15

Ingen överraskning att jag använder sånt schampoo & balsam kanske, men jag gillar inte alls sånt från ica tillexempel. .
Fick just de där flaskorna i present nu i år, har inte hunnit testa dom än, men har använt samma märke innan och jag är iallafall väldigt nöjd! :)

Svar: Nej, det förvånar mig inte alls :) vad skönt att höra, det ska bli härligt att börja använda riktigt bra schampo och balsam. Det blir ju sån skillnad!
Johanna Frisk

PernillaH

13 Jan 2013 12:07

Jag har användt dyrare/frisörschampoo dom senaste 10 åren och dom få gånger jag anvädnt 30 krs schampoon så har mitt hår verkligen trasslat sig eller liknande, samt att det har varit så odrygt.
Du gör helt rätt som investerar lite pengar i bra produkter som räcker lääääänge. Ett tips är att beställa från http://www.lookfantastic.com eller liknande, billigt och fraktfritt :)
Det gör jag och Sanna ;)

Svar: Ja jag lär säkert märka stor skillnad! Vad smart! Då ska jag kolla där nästa gång jag behöver köpa! Man kan väl beställa Id smink därifrån med har jag för mig :)
Johanna Frisk

PernillaH

17 Jan 2013 21:50

Ja det tror jag Sanna gör :)

Svar: Aha, då ska jag göra det nästa gång! Har provat salvan vi fick till Vilja, den var super bra! :)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej