Kakel

1kommentarer

Jag har velat lite fram och tillbaka när det gäller badrummet och speciellt kaklet. Jag gillar ju färg väldigt mycket och skulle mycket väl kunna ha rött eller turkost kakel. Men sen försöker jag ändå tänka framåt och vad man inte tröttnar på, att välja något klassiskt och enkelt är nog väldigt smart. För det lär ju vara första och sista gången vi får möjligheten att välja vad vi vill ha i just det badrummet.
Nu har vi i alla fall bestämt oss! Hela badrummet kommer att gå i färgerna vitt, brunt och svart. Det blir vita stora kakelplattor på väggarna och golvet blir bronze/brunt med lite guld skimmer i. I duschen på golvet och även på väggarna kommer det vara svart melerat kakel i mindre plattor och vi kommer fortfarande att ha glasblock som duschväggar. Jag tror och hoppas att det blir bra!

Någon där ute som kan ge tips till oss då vi helst inte vill göra något misstag.

Älskar att inreda men det här var fasen svårt! Haha!


Bilder på kaklet, dem bruka på väggen ska vi inte ha. Tänk på att färgen på bilder inte stämmer överens med verkligheten riktigt.

1 kommentarer

Hanna Runesdotter

23 Jan 2013 07:44

Jag har ett hett tips på vad man INTE ska göra. Tänker då på di där glasblocken till väggen. När de väl sitter uppe sen - få inte för dig att leka popstjärna och dansa och sjung i duschen till Britney Spears. Om man dansar till och slår tårna i den där väggen så kan di gå av. Iaf tre av dom. Och det gör ont... ;)
Annars blir det nog superfint!

Svar: Jag vi hoppas på det! Haha!! Ja Frida har berättat att du var något klantig. Jag antar att du inte dansar i duschen längre? ;)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej