Måndag morgon

1kommentarer

Imorse gick vi upp med Jocke för att invänta byggkillen. Sov från 7-9 på soffan och Vilja sov vidare till kl 10.
Han har bara golvet kvar idag sen så får vi förhoppningsvis sovmorgon imorgon.
Just nu sitter jag och kollar på Desperate housewives och tänkte nog ta en promenad senare. Egentligen vill jag ta en lång dusch och tvätta håret men har inte kommit på något bra sätt så jag har koll på Vilja samtidigt. Förut så låg hon i sin badbalja med filtar och såg mig medan jag duschade, men det är kallt i källaren och så kommer hon inte se mig då det är duschdraperi där nere och då blir hon säkert uttråkad och ledsen. Får kanske vänta med den där duschen tills Jocke kommer hem.

1 kommentarer

agnes

21 Jan 2013 15:25

Åneeej! Jag hade ju kunnat vakta henne! :D

Svar: Ja!! Varför var du inte här?!
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej