Nu är det gjort!

3kommentarer

Jag har varit hos Sussie idag och hon har äntligen färgat och klippt mitt hår! Senast vi klippte det så tog vi av det vid axlarna. Det var i oktober. 2011. Så det var dags!! Sist vi färgade mins jag inte, men säkert ett och ett halvt år sedan. Jisses alltså!

Jag blev i alla fall otroligt nöjd, hon toppade och klippte upp, la i blonda folie slingor och det blev väldigt naturligt och bra.

Nu ska jag snart ta tag i en pensel här och måla lite. Annars blir det nog av imorgon.


Man ser inte riktigt hur det blev men fick inte till någon bättre bild.

3 kommentarer

emna

12 Jan 2013 20:30

Åh så fint det blev! Skönt med en uppfräschning skulle mitt hår verkligen behöva!:) kran

Svar: Se till att unna dig det Emma! Var riktigt skönt att göra något för sig själv för en gångs skull! Kram
Johanna Frisk

Linn

12 Jan 2013 21:18

Vad fin du är! Och bloggdesignen också :)

Svar: Tack söta du! Ja designen blev bättre än förut i alla fall!
Johanna Frisk

PernillaH

13 Jan 2013 12:03

Åh va snyggt och fräscht! Tyckte ju du hade fint hår innan oxå men förändring förnöjer :) Känns lite vårigt :)

Svar: Tack!! Åh vad gullig du är! Ja det är skönt med fräscha toppar och lite ljusare till våren :)
Johanna Frisk

Kommentera

Publiceras ej