Vad hände?!

0kommentarer

Dem senaste två nätterna så har Vilja somnat och sovit i sin egna säng, hela natten. Hon har somnat ordentligt vid 00 och vaknat vid 07 för mat och sen har hon somnat om när jag har lagt tillbaka henne i sängen igen och sovit till 10. Så skönt!!
Helt underbart att röra sig som man vill i sängen. Igår natt sov jag otroligt oroligt, vaknade flera gånger och lyssnade efter om hon andades och vaknade även vid kl 03 för det är då hon vill ha mat, men hon sov. Inatt vaknade jag en kortis och lyssnade efter om hon andades och försökte lugna ner mig själv med djupa andetag och positiva tankar. För igår natt hade jag väldigt hög puls så fort jag vaknade och drömde otäckt.
Oroliga mamman. Det är inte lätt att inte ha henne bredvid sig.

Men jag är stolt, otroligt stolt! Vi får väl se hur länge detta pågår. Håller alla tummar vi har!

Ska tillägga att det är pappan i familjen som valt kläderna idag.

Kommentera

Publiceras ej