Godnatt från bäddsoffan

0kommentarer

Har haft en så mysig dag! Jag, Vilja, Linda och Lotten har varit hos Emma i Odensbacken och fått mat och efterrätt. Väldigt avslappnat och mysigt, precis i min smak! Nu ligger jag här i sängen (bäddsoffan) och tänkte snart släcka.

Har sovit här i gästrummet nu sedan vi kom hem från Ängelholm, vilket är snart två veckor. Anledningen är att vi försöker få Vilja att inte äta på nätterna, och om hon vaknar och ser att jag ligger kvar i sängen när Jocke tar henne så skriker hon tills hon får komma till mig. Så, Jocke sover med henne i sovrummet och det går väldigt bra, vi är nere på en till två gånger per natt istället för fyra! Han lägger även henne varje kväll och det går också himla bra. Så skönt att äntligen kunna sova i lite längre perioder och slippa vara den som springer upp på kvällarna till henne så fort hon vaknar.

Imorgon blir en hemmadag tror jag och städning av hemmet är ett måste.

Pusshej!

Kommentera

Publiceras ej