Lugna dag

0kommentarer

Igår började dagen med babysim och Vilja dök under vattnet tre gånger och var så duktig! Klart hon fick med sig ett diplom hem som bevis att hon klarade det.
 
Efter babysimmet så lunchade jag och Vilja med Jill, det var evigheter sedan vi sist sågs och vi hade det väldigt trevligt på Sköna Gertruds. 
På kvällen kom Linda hit och vi åt tacos och kollade på Mindy och Maria. En väldigt skön tisdag helt enkelt.
 
Idag har jag äntligen fått pratat med Frida och det var så kul att höra hur bra dem mådde och hur förlossningen hade gått. Om dem har tur så får dem ju komma hem om en vecka, jag håller alla tummar och tår!! Det ska bli så underbart att krama om lille ..... och få pussa på honom! Han har fått ett så himla fint namn men vill inte skriva ut det här innan Frida själv har berättat. 
 
Annars så har Vilja och jag varit på promenad idag, vi tog en sväng till Vingåker för att köpa ett babygym som jag hittade på blocket. Vilket kap alltså! 200;- för ett laban gym som ser helt nytt ut! 
 
Nu ska jag stänga ner här och ta fram lite fika, svärmor och svärfar kommer hit på besök.
 
 

Kommentera

Publiceras ej