Mors dag

1kommentarer

Imorse vaknade jag av en liten tjej med paket i famnen. Hon tyckte dock att snöret och pappret var roligare än presenten och kunde underhålla sig med det lääänge. Det prasslade ju så fint.
Frukost på sängen hade hon också fixat, hon kan hon min Vilja!
Nej. Om jag ska vara riktigt ärlig så skickade hon ett litet sms i veckan till sin pappa med vad jag önskade mig. Så lite hjälp fick hon allt.

Inatt var det en annan femma, super tjurig och trött... mamma!! Så när klockan slog fyra så tog Jocke med sig Vilja och la sig på soffan och sov.
Skönt!

Jaja, hoppas på en bättre natt inatt.

Jag vill även passa på att gratta min vackra mamma på mors dag, (även fast jag redan gett henne en pling) och alla andra fina läsare som är mammor. Jag vet minsann att ni är ett gäng som läser.

Så, puss på oss! För det är vi värda ❤❤

1 kommentarer

Annika

28 May 2013 22:44

Tack älskade unge <3 du är guld värd!

Kommentera

Publiceras ej