Ordentlig sovmorgon

1kommentarer

Jisses vilken sovmorgon vi tagit, men det behövs kan jag lova! Inatt har hon nog vaknat VARJE timme och velat ha mat och varit ledsen. Hon har även vägrat att sova i sin spjälsäng och därför sovit med mig i sängen tredje natten i rad. Igår natt var det nästan likadant men inte så här illa. Vill verkligen inte att det ska bli en vana för jag sover så dåligt då och vaknar av minsta lilla suck hon ger ifrån sig.
Det är ju säkert bara en fas hon går igenom.
Usch vad jag är trött och jag skulle så gärna vilja sova en hel natt. Blir tokig på det här. Jag får även jätte ont i svanken på grund av sängen av att ligga ner och amma, och det är det enda som fungerar när hon vaknar så ofta.
Jag kommer säkert bli pigg under dagen men just nu känns det tok jobbigt.

1 kommentarer

Tove

24 May 2013 08:49

Skickar stora styrkekramar!!

Kommentera

Publiceras ej