Full fart!

0kommentarer

Vilken otroligt mysig dag vi har haft! Underbart fika hos Isabelle med alla små kottar och mammor. Fick med mig rester av super fint kakel hem som jag ska hitta plats för någonstans! Vill så gärna byta ut det som är vid öppna spisen, men det kanske kan vara svårt. Det där får sambon lista ut! 
Iallafall, sen tog vi med oss Linda hem för mys och middag. Till kvällen var jag bjuden på klädbytarkväll hos Hanna med ett glatt och härligt gäng! Fick med mig lite fint hem och jag blev av med nästan allt som jag tog med dit. Det är så kul att någons "skräp" kan vara guld värt för någon annan. 

En dag fylld med skratt och glädje, precis så som jag gillar det. 

Annars mår vi bra, Vilja går nästan bara nu och hon är så duktig. Snart så ska vi börja med hennes rum också och jag längtar ihjäl mig! 

Men nu väntar sängen, imorgon ska vi gratta Tildas syster Agnes som fyller år. 
Hon är en av Luciakandidaterna, så rösta på Agnes! 

Hej! 

Vilja (Linda) provar mina kläder. Det här är ett linne, hahaha! 




Kommentera

Publiceras ej